بهترین برند جک پارکینگ

گروه ایرانمهر مفتخر است بعنوان شرکتی فنی و مهندسی درزمینه فروش نصب و خدمات سیستم های حفاظتی امنیتی ساختمان، شامل درب های اتوماتیک (جک پارکینگ،کرکره اتوماتیک ،اپراتور شیشه ای، راهبند، قفل برقی، آرامبند، شیشه سکوریت، درب سکشنال زیرسقفی،شیشه های ضدگلوله و ضدحریق شیشه ضدگلوله 30میل و….)در سرتاسر تهران بصورت 24ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز است. کلیه خدمات مربوط به فروش و نصب طبق نظر کارشناس مربوطه و به درخواست مشتری با کمترین هزینه صورت میگیرد.

۳ بازديد

بهترین برند جک پارکینگ

درب های اتوماتیک نزدیک به سه دهه است که در بازار ایران وارد شده است.درب های اتوماتیک(جک پارکینگ،راهبند،کرکره برقی،درب شیشه ای،درب سکشنال)با برند های داخلی و خارجی در دسترس هستند.

از جمله مطرح ترین برندهای ایرانی؛جک پارکینگ میلان،جک پارکینگ سوپرلایف،جک پارکینگ سیماران،جک پارکینگ بتا ،جک پارکینگ کانه گیتس،جک پارکینگ یال و…میباشد.

درسال های اخیر جک های پارکینگ ایرانی محبوبیت زیادی در بازارپیدا کرده و علت آن قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش این برندهاست.

از برندهای مطرح جک پارکینگی خارجی میتوان به جک پارکینگBFT،جک پارکینگ FAAC،جک پارکینگ NICE،جک پارکینگ V2،جک پارکینگ پروتکو اشاره کرد.

در ایران با توجه به شرایط تحریم ورود بعضی از برند هابا مشکلاتی همراه است؛به همین خاطر مصرف کنندگان تا حد ممکن سعی میکنن از کالاهای داخلی استفاده کنند.

دربین برند های تولید ملی جک پارکینگ میلان و سوپرلایف در بین مصرف کنندگان استقبال بهتری داشته است.

شرکت فک یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان جک پارکینگی در جهان می باشد

که محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جمله ایران صادر می نماید

جهت اتوماتیک کردن انواع درب های لولایی، کشویی و کرکره ایِ زیر سقفی می توان از جک های پارکینگی مختلف استفاده نمود. بدیهی است که سیستم کارکرد این جک ها برای هر نوع درب متفاوت است.

مثلا برای درب های لولایی از بازو، برای درب های کشویی از ریل و برای درب های کرکره ای زیر سقفی از هنگر استفاده می شود. برای انتخاب نوع درب و جک مورد استفاده برای آن باید دقت کنیم که در چه مکانی، با چه تعداد تردد روزانه و چه میزان فضایی قصد نصب جک فک را داریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.